dissabte, 11 d’agost del 2012

SIMPLE MINDS – Alive & kicking (live 2012)

11/08/2012:
Foto cedida per El eterno aprendiz (ahora en wordpress)

Els Simple Minds tornen a visitar les nostres terres, i jo tornaré a faltar a cita. El dia 11 seran a Alacant, i el 12 a Callella de Palafrugell dins del Festival de Cap Roig. Ja he comentat en altres ocasions, que si hi ha un grup que s'ha de veure en directe, aquest es Simple Minds. No és l'únic, però sense cap mena de dubte, és un dels millors grups que he vist en directe a la meva vida. No sé si la edat els hi passarà factura, però . . .

Amb motiu d'aquests concerts que faran els Simple Minds, presento una de les seves cançons, jo diria que la seva segona cançó amb més èxit comercial, en un directe de no fa gaires dies. Pel que he pogut veure, estan una mica més tranquils. Suposo que són coses de la edat, i això no té per que ser dolent. La cançó és “Alive & kicking”.

Si algú escolta aquesta cançó, ho hauria de fer amb els llums tancats, i els so a tota canya.

ANY: 1985
Àlbum: Once upon a time

Senzill: Alive & kicking

ANY: 2012



2 comentaris:

btretze ha dit...

Aquests sí que m'agraden. Crec que sempre dic que els hi haig de donar una oportunitat, però mai trobo el moment d'escoltar-los amb calma.

música: ni temps ni espai ha dit...

Doncs si pots, fes-ho. T'ho recomano.
Tot i que amb les darreres entrades que he fet, segur que qüestiones seriosament el meu criteri ( o el que és el mateix, la meva falta absoluta de criteri :) )
Salutacions.